1001
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1001,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-9.6.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,qode-mobile-logo-set,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
Întocmirea listelor de plată a cotelor de întreținere

Întocmirea listelor de plată a cotelor de întreținere este parte a atribuțiilor unui administrator. În fiecare lună, acestea sunt întocmite de administrator, apoi validate de cenzor și în final aprobate de președintele imobilului. Totul este verificat și transparent calculat. Fiecare locatar este bine informat cu privire la cheltuielile imobilului.

 

Această operațiune (Întocmirea listelor de plată a cotelor de întreținere) este printre cele mai importante în activitatea de adminstrare a condominiilor. În fiecare lună, cu ajutorul platformei online dedicată gestiunii administrației se repartizează cheltuielile pe fiecare apartament al condominiului și cota partea ce revine din cheltuielile comune în cazul în care la locația respectivă ativează și persoane juridice.

 

Listele se întocmesc totdeauna în 2 exemplare și sunt semnate de administrator, cenzor și președintele asociației de proprietari (un exemplar fiiind afișat la fiecare locație / scară, iar un al dioilea exemplar se pune la dosarul asociației de proprietari).

 

Un administrator bun, potrivit cu cerințele postului înseamnă că locatarii se vor bucura de comunitate și nu vor fi stresați de diferite probleme apărute în condominiul în care locuiesc.

 

Vrei să lucrăm împreună?

Te rugăm să ne trimiți un mesaj și te vom contacta pentru a discuta toate detaliile.