995
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-995,qode-social-login-1.1.5,qode-restaurant-2.0.2,stockholm-core-2.4.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-9.6.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,qode-mobile-logo-set,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
Administratie tehnica

Administrație tehnică sau altfel spus tot ce ține de activitățile privind menținerea în bune condiții a imobilului conform prevederilor legale. Locatarii se pot bucura de confort maxim atunci când totul funcționează bine în condominiu (este curat, spațiul comun este îngrijit, contoarele sunt corect calibrate, reparațiile „sunt la zi”).

 

În cele ce urmeaă ne referim la administrație tehnică și servicii conexe, precum:

  • inspectarea periodică a proprietăţii comune
  • căutarea și analiza ofertelor diverșilor furnizori de bunuri și servicii. Prezentarea acestora comitetului / președintelui și luarea împreună a unei decizii documentate
  • procurarea materialelor pentru curățenia  / întreținerea / repararea proprietății comune a Asociației de proprietari
  • controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de către Asociație (curățenie, evacuare gunoi, reparații etc.)
  • asigurarea personalului specializat pentru diverse reparații, pentru buna menținere a blocului și a confortului tuturor locatarilor (reparațiile au costuri suplimentare suportate de către Asociație)

 

Un administrator bun, potrivit cu cerințele postului înseamnă că locatarii se vor bucura de comunitate și nu vor fi stresați de diferite probleme apărute în condominiul în care locuiesc.

 

Vrei să lucrăm împreună?

Te rugăm să ne trimiți un mesaj și te vom contacta pentru a discuta toate detaliile.